İzleyicilerim

23.11.2012

MAVALA DİPLOMA SEMİNERİNDEYDİK

 
Merhaba herkese.
Bazı bloglarda paylaşımlarını okuduğumda çoğunda hep "zaman bulamadım, internetim gitti, ev tıkış pıkış zamanım yok" diye yakınmalar okurdum ki hiç inanmazdım...
 
Taaaa ki internetim gidene kadar,
Çok fazla değil 4 gün ama bana sanki daha çok uzunmuş gibi geldi.
Bundan 4 gün önce MAVALA DİPLOMA VE TIRNAK BAKIM SEMİNERİ'ne katıldık Kozmetik aynası yla.
Bizi davet eden, orada çok güzel karşılayan Hanzadeciğime yani Güzellik sanattır  blogunun sahibine ve Mavala ekibine çok teşekkür ediyorum.
 
Ege bölgesi için gerçekleşen seminerde birçok mavala bayisi ve biz bloggerlar oradaydık.
Bu seminerin asıl konusu ise biz kadınların çok rastladığımız ve yaşadığımız tırnak problemlerinin mavala sayesinde nasıl tedavi edileceği, hangi ürünlerin daha etkili olduğu konusunda bize sunum eşliğinde bilgiler verildi.


 Tabi birde çok hoş atıştırmalıklarla birlikte bilgilerimizi edindik.

 

Notlarımızı almayıda ihmal etmedik. 
 
Anlatımcıların sunumu bittikten sonra bizi küçük bir teste tabi tuttular. Ben aynı gün içinde 2 tane mülakat görmüş oldum :)  (İş görüşmesine gitmiştim aynı gün)
Notlarımızdan kopya çekmedikde değil hani :)
 
Test bitiminde hemen öğrendiklerimizi uygulamalı maniküre geçtik.

 Görevliler tarafından sular hazırlandı.Masaya oturduğumuzdan beri bulunan çok güzel bir ürün tablosu vardı. Sizcede çok güzel görünmüyorlar mı?
 
Kozmetik aynası zehra ile masaya ilk oturduğumuzdan beri her ojeyi tek tek inceledik. Favorilerimiz bile oldu :))
 
Eldeki ojeler çıktı,malzemeler hazırlandı ve bizi yönlediren bayan eşliğinde manikür işlemine başladık.
 

Ben bile ilk defa et itme işlemini başardım, tırnak konusunda pek becerikli birisi değilimdirde :))





Hemen ardından da Nail art yarışması düzenlendi. Zehra da hemen kolları sıvadı :)



 Mavalanın masaya oturduğum ilk andan itibaren gözdem olan ojesi simli ojesi oldu.
Benim favorilerim
 Kozmetik aynasının favorileri.

 Mavalanın ilk alıcağım ürünü belli oldu MAVALA HAND CREAM Çok sevdim, masadaki bayanlarla manikür bitiminde kremi sürdüğümüz andan itibaren onu konuştuk.Gerçktende emilimi çok kuvvetli eli yapış yapış bırakmıyor. Çok sevdim almam lazım :)

 Ne kadar sedefli ojeleri sevmesemde bu karede görünümleri çok güzel durdu. 
 Kozmetik aynasının Nail art çalışmaları
 Masada yanımızda oturan bayanın çalışmaları





Ojelerimi silmeden önce simli ojesini denedim ve çok güzel durdu, özellikle siyah ojeyle harika.
Bu arada şunu da belirtmek isterim ki simli ojeleri silmek biraz zordur bilirsiniz. Ama mavalanın asetonu bunu tek kelimeyle başarıyor. Ben kendi adıma konuşıyım beğendim.
 
Nail art çalışmasını yapan kişiler arasından en güzellerini seçtiler ve 1. 2. 3. yü seçmek üzere karar verdiler. Seçilen kişilere kupaları takdim edildi.
 Diplomalar ve hediyelerimiz verildi ve mavala adına, bizler adına pastamızı üfledik.

 
 
 
Bizi ağırlayan mavala ekibine, güzel bir şekilde karşılayan ve davet eden hanzadeciğime tekrardan çok teşekkür ediyorum
Çok güzel bilgiler edindik. Mavalayla yakından tanıştık.
Ürünlerini tanıma fırsatımız oldu ve bundan sonra  ürünlerini alacağımı düşünüyorum.
Özellikle oo2 oje altı korumasını şimdiden beni mest etti.
 
 
Teşekkürler

6 yorum:

Belleeamie dedi ki...

Ah ne zordur internetsizlik :D
cok hos bir etkinlik olmus :)

Unknown dedi ki...

Gel birde bana sor o 4 günü :)
Teşekkür ederiz, bidahakine bekleriz :)

THE DIVINITUS dedi ki...

So many creative nail styles!

Unknown dedi ki...

Asıl ben geldiğiniz için teşekkür ederim.Ayaklarınıza sağlık :) Çok öpüyorum canım!
Güzellik Sanattır!

goncaninguncesi dedi ki...

çok güzel bi seminer olmuş,bende orada olsaydım keşke nail arta fena sarmış durumdayım :)

sevgiler...

http://goncaninguncesi.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Aynen bende canım, birdahaki seminere veya blogger toplantısına bekleriz senide, hatta önümüzdeki günlerde bir blogger toplantısı yapılıyor, aramızda görmek isteriz..