İzleyicilerim

19.05.2013

Migros Ganimetlerim :)

Herkese Merhaba!
Malum hafta sonundayız, öğrencilerimin sesleri kulaklarımda değil, sessiz sakin ve bugün çok hesaplı bi alışveriş yaptım daha ne olsun :)
 Bu aralar Migros benim tabirimle coşmuş durumda Kozmetik Cicileri bloğunun sahibi Merveyle de aynı konu üzerinde sohbet ettik. Tüm vücut ürünlerinde  %50 indirim yapmış. 18-19-20 Mayıs tarihlerinde. Bende bugün hemen gittim ve ne göreyim her yer talan edilmiş, istediğim ürünler kalmamış.Sanırım biz bayanlar gerçekten indirimi görünce dayanamıyoruz ne dersiniz?




Nıvea Vısage young Peeling jeli ve tonik: 15.90  7.95
Neutrogena Visibly Clear Arındırıcı yüz temizleme jeli: 9.90  4.95
Garnıer Rahatlatıcı Tonik: 12.99  6.50
Garnıer Göz Makyaj Temizliyicisi: 6.95  3.48
Nıvea Lıp Balm: 5.99  3.00
Arko Nem Zeytinyağlı El Kremi: 1.25  0.63
Garnıer BB Krem: 19.95  9.98

Yarın indirimin son günü hemen gidin bakın derim yarın iş olmasa bende tekrar bakıcam ama maalesef öğrencilerim beni bekler :)

Bana Twitterdan ulaşabilmek için Tık Tık..

Sevgiler 
E.

Hiç yorum yok: