İzleyicilerim

29.06.2013

Bende Bloglovindeyim..

Merhaba.
Bloglovin de nereden çıktı, bizim misler gibi  Google Readerımız varken sende nesin öyle?!  Bir haftadan bu yana alışmaya çalışıyorum ama pek sevemedim, üvey evlat muamelesi görüyo benden. Yanımda olsa tepelicem o derece..
 
Neymiş 1 Temmuz da kapatılıyomuş, ya benim gibi alışamayan , sevmeyen ne yapıcak arkadaş. Sadece ama sadece bi yönünü sevdim bu üvey evladın Bu güne kadar takip ettiğim blogları aynı şekilde taşıyabiliyorum bloglovine.. O da olmasa zaten, neyse...
 
İşin aslı sevemesem de bende bloglovindeyim  el mahküm.
Beni takip etmek isterseniz bu link'e tıklayabilirsiniz.
 
 

Yorum Gönder