İzleyicilerim

12.09.2013

BİTENLER -3-

Herkese merhaba. Malumunuz artık sonbahar geçişlerini yaşıyoruz ve evde olma katsayım daha fazla artıcak gibi. Yazın genelde evde durma şansım az olduğundan post giremeyip bloğuma resmen ara vermiştim. Bitirdiğim ürünlerin çoğu çöpe gitti. Evde olmadığımdan gittiğim yerde de bitenleri direk çöpe atıyodum. Şimd ise bu aralar bitirdiklerimi sizlerle paylaşıcam.
Clarie's kapatıcı: Geçen seneden kalan bi kapatıcı üzerinde ne numarası kalmış ne de ismi göz çevremde kusur olmadığından rahatlıkla kullanıyordum. Ama sonunda bitti.
Golden Rose Eyeliner: Likit olması beni çok zorladı ama zamanla anlaştık kendileriyle. Daha bitmeden kapağı kırıldı, makyaj çantama sızıntı yapmasın diye de çöpe gidiyo.
Golden Rose Maxim Eyes ve Essence 2ın1 Volume  Mascara:  İki rimel de birbirinden farklı fırça yapılarına sahipler. Ben ilk başta golden rose'u, dolgunluk göstermesi açısından da essence' si kullanıp çok iyi bir sonuç elde ediyordum Her ikisinide tekrar alırsam essence alırım.
Body Care & Spa: Yazın küçük çantalar kullandığımdan benim için çok pratik oldu. Her çantamda bi tane taşıyorum. Yapısı çok iyi bi krem sadece parmağınızın ucuyla almanız bile yeterli.
Clinique CC krem: Fondöten aldığım sırada cc krem merakına kapılıp denemem için vermişlerdi. Ne kadar yetti hiç sormayın bile.
Alıx Avien Oje: Numarasını bilmiyorum ama şükürki bitti. Şimdi daha güzel bi kırmızı buldum kendime elveda alıx avien :)
Görüldüğü gibi benim parfümlerimin hiçbir zaman kapakları yerinde durmaz ve şişeyle bir daha asla buluşamazlar. Ya çantamda kaybederim bulduğumda çöpe atarım yada çantamın tıklım tıkışlığından kapak kırılmıştır.
Angıe hot lolis (pembe) legs (mor): Parfüm depolamakta neyin nesi !? Evet ben bu saçmalığı yaptım ve çok pişmanım :/  Legs'in kokusu bana ağır gelmeye, legs'in kokusuda bana sıktığım halde gelmemeye başladı. Birkaç yedek daha var onlarda bittikten sonra böyle bi saçmalık yapmıcam. Ve bi uzunn bi süre bu parfümden uzak durucam.
Nike Woman Spıcy Love: Şekerli koku hastasyım çok severim. Nıke'danda böyle şekerli bi koku bulunca almıştım. Denemeye değer tavsiye ederim.
Evde ki parfümleri bitirme zamanı..
Duru Yeşil Limon & İnci özü Şampuan: Yaklaşık 6 aydır bu şampuanı kullanıyorum. Eğer benim gibi kalın telli çabuk yağlanan saçlara sahipseniz  bu şampuanı şiddetle tavsiye ediyorum. Yağlanma problemimi ortadan kaldırdı.
Clear Kepeğe karşı etkili şampuan: Duruyu kullamadan önce bu şampuanın müptelasıydım. 2. durulamada mentol sayesinde inanılmaz bi rahatlık vermesi olağanüstü.
Down Under Natural's Argan Oil sıvı saç kremi Yazın en iyi demirbaşlarından biri oldu benim için. Denizden ve havuzdan sonra kendileri resmen kurtarıcım oldu.
Colgate Çürüklere Karşı koruma: Colgate macunarını tek geçerim.  Her çıkardıkları ürün mükemmel.
Signal Whıte Power: Benim için signalin macunları sadece görüntülük sanki hiç güzel temizlemiyor diye düşündürüyor bana.
La Ligne dent Sensitive: Bir kez kullanmamla çöpü boylayan bi diş macunu oldu. Resmen metal gibi bi kokusu var tadıda çok kötü.
Gülşah Aseton: Parmex'i bulamadığım zamanlarda kullanıyorum. Aparmex kadar etkili bi aseton.
Rexona Roll-on: Vazgeçilmezlerimin demirbaşlarından birisi daha bu ikili sexy ve cotton.
Nıvea Aqua Sensation Canladırıcı Temizleme Jeli: Çok sevdiğim bi ürün oldu. Elimdeki ürünler bittikten sonra tekrar alınacaklar arasında.
Nıvea Young Stay Clear! Arındırıcı Tonik: Uzun zamandan beri bitikçe aldığım bir tonik kendisi.
Isana Duş Kremi: Isananın duş kremleri gönümü fetedenlerden ama bu ipek özlü olanının kokusunu sevemedim.
Arko Nem Bronz Güneş Sütü: Bu güneş kreminden 2 tane almıştım ve pompalı olması nedeniyle çok pratik bi ürün. 2. şişede yarılarda.

Lilibe Makyaj temizleme mendili: kalın olması ve kremsi bi yapısı olması nedeniyle vazgeçilmezim kendisi.
İpek Makyaj temizleme mendilleri: Olsa da olur olmasa da olur resmen sadece ıslak mendil gibiler üstten temizlemede bile etkili değiller.
Play World Islak mendilleri: Sürekli olarak kullandığım ıslak mendili dalinden sonra tek geçerim.
Bittiler iyi ki de bittiler :)
Sevgiler
E.

Hiç yorum yok: