İzleyicilerim

5.01.2014

Kışın sevilen parçaları neler?


Herkese mutlu yıllar!
Ben bu senenin ilk yazısını kışın en sevilen parçalarıyla süslemek istedim Malum senenin baş tacı olan ocak ayındayız ve izmirde de hava olabildiğine soğuk, yağmur olmadığı sürece kış aylarını seviyorum her ne kadar nisan ayı çocuğu olsam da, sıcakların başlangıç ayında doğsamda. Ayy! efendim ne kadar da belli oluyor benim metorolojiye bu aralar takık olmam, burçlarla aram baya bi haşır neşir olmaya başladı jüpiterler venüsler falan. Hep birrlikte bakalım mı neler hitmiş kış aylarında;


BERELER

Ne kadar başımızı koruması için kullanılmaya yönelik olsa da itiraf ediyorum ben sadece görüntü için kullanıyorum. Kıyafetime kattığı tarzı, tatlılığı için kullanıyorum. Atkı bere takım takanları pek sevmiyorum. Özellikle grafikli, taşlı, tüllü,  ponponlu ve üzerinde yazı olmasıda ayrı bi tatlılık. Geçen kıştan bu yana taşlılar favorimdi bu sene yerini kaybetmeden yanına diğerlerinide en kısa zamanda eklicem.











ÇİZME-BOTİN-BOT 

Ayakları sıcak tutmak herşeyden önemli. Peki hangisinden vazgeçebiliriz. Hepside birbirinden değerli bence. Kıyafetimize hangisi uygunsa giymezmiyiz. 








ATKILAR

Kışın boğazımı sıcak tutmasını sağladığı için en favorim. Eee! birde rengide güzelse günüm neşeli geçer.









KABANLAR

Kışın vazgeçilmez gözdelerinden biride kabanlarımız olmazsa olmazımız.








KIŞLIK GÖBEK AÇIK KAZAKLAR 

Yazın etkisinde kalmış parçalar diyorum ben bunlara çünkü gerçektende öyleler. Benim favorim olarak sadece yazın kalıcaklar. Aman sizde bu soğukta giymeyin.







RENKLİ KAZAKLAR 

Şeker gibi renkli renkli kazaklardan vazgeçebilirmiyiz acaba. Ben pek sanmıyorum. Neon renklerden uzak duran bende bile etkisini gösterdi desem yeridir. Her gördüğüm yerde iç geçiriyorum ama sonra vazgeçiyorum.










DERİ  ETEKLER 



Her bayanın dolabında 2014'de bir deri etek parçası olmalı. Onun güzelliğini şıklığını çoğu modacının defilesinde gördük ve artık bizim dolaplarımızada yansımalı.









EKOSE PARÇALAR 


Ekose parçalar aslında hiçbir zaman hayatımızdan eksik olmadı ve sanırım hiçte yok olmayacak bir moda akımı. Annelerimizden bildiğimiz ekoseler birer parça olsa da dolabımızda yerini alıcak.














Sevgiler
E.

Hiç yorum yok: