İzleyicilerim

20.03.2015

FREEMAN'IN YÜZ MASKELERİ

Herkese merhaba :)
Ben daha öncesin de instagram hesabımdan freeman maskeleri için kısaca bahsetmiştim. Amerikan menşeli olmakla beraber watsons tarafından tanışmıştık, fakat üzücü bir haber ki izmir de hiç bir watsons'ta freeman yok. Bende başka bir ile gittiğim de üç tane birden edinmiştim. Umarım kısa zamanda bu olayı çözerler ve izmire de gelir. 

Açai özlerinin cildi yatıştırması ve sakinleştirmesi ile ünlü olduğunu biliyorum. Özel Mega 8 kompleksi içeriğindeki goji, açai, nar, mango, mangosteen, kızılcık, noni ve yaban mersini gibi güçlü antioksidanlarcilt yenilemesini destekliyor. İçerisinde elinize gelebilcek parteküller yok, kıvamı sıvı değil koyu bir yapı da, içerisinde ki meyvalardan dolayı olsa gerek ki kokusu muh-te-şemmm ben bayılıyorum.

Buğdaylı maske ise içerisinde bulunan C vitaminleri ciltte leke oluşumunun kontrolüne cildin sıkılaşmasına ve aydınlanmasına yardımcı oluyor. Daha çok duşta boynuma kadar uyguluyorum. Eee ne de olsa fondotenimizi boynumuza kadar uyguladığımızda olmuyor değil :)

Adı üstünde nane ve limon benim gibi yağlı ciltlerin kurtarıcısı. Maskenin en beğendiğim özelliği yağ üretiminin dengelenmesine ve ciltteki açık gözeneklerin azalmasına yardımcı olması. Şimdiden gözenekler için birşey söyleyemicem ama yüzümde ki yağı dengelediğini gözlemledim. 
Sırasıyla maskelerin renkleri ve yapıları;
Ben maskeleri haftada 2 kez değilde ihtiyaç duyduğum sürece kullanıyorum.
Watsons'tan maskelerin tanesini 20 TL ye sahip olabilirsiniz. 
Watsons'a bizi Freeman markasıyla tanıştırdıkları için teşekkürler.Fakat izmir sorununu çözerseniz sevinirim. 

Denediyseniz yorumlarınızı bekliyorum.

İnstagram hesabımda nisanın 14 üne kadar sürecek bir Mac çekilişim var gözatmayı unutmayın.
Sevgiler
E.

Hiç yorum yok: