İzleyicilerim

17.03.2015

SHISEIDO ULTRA SUN PROTECTİON CREAM SPF 50

Herkese merhaba.
Havalar yeni yeni ısınmaya başlamışken bahar kendini az da olsa göstermişken bende neden güneş kremimi yazmıyım dedim.
Öncelikle size kendi cildimi anlatmalıyım. Fondoten, BB kremde de nasıl cilt tipmize uygun olanı arıyorsak güneş kreminde de aynı dertten muzdarip olabiliyoruz.Ben güneşe alerjisi olan biriyim.Daha önceki bir yazımda da bundan bahsetmiştim.O yazımı da okumayı unutmayın TıkTIK..
Uzman doktorumun kontrolü altında yaz/kış her zaman doktorumla gözlem altındayım. Ondan habersiz kremlerimi değiştiremiyorum bile orasını siz düşünün :)  
Cildim karma-yağlı olduğu için hem fondotenimin altında kullanabileceğim, ağırlık yapmayan bir krem istemiştim. Doktorum da benim bu isteğimi karşılayabilecek olan shıseıdo ultra sun protectıon kremi önerdi.Bugüne kadar ergenlik de dahil olmak üzere cildimde sivilce veya leke hiçbir zaman olmadı. Çogunlukla çıkan sivilceler çene bölgemde geçici bir şekilde çıkar.Sivilceyle ne alaka sen ne anlatıyosun dediginiz duyar gibiyim. Fakat benim güneşe olan alerjimde en kötü yanı güneş kremi kullanmadığım takdir de güneşten dolayı çıkan kabarcık şeklinde olan sivilceler.

Güneş koruyucu seçerken cildim yağlı olduğundan;
  • İçerisinde yağ içermeyen 
  • Ürünün yapısının hafif olmasına dikkat ettim. Ağırlık yapmamalı diye düşündüm.

Shıseıdo güneş kremleri konusunda çok başarılı olduğuna kanaat verdim.Neden mi?
  • Günde bir kez kullanmam yeterli oluyor. (Sürekli kremlenmeyi düşünemiyorum bile) Bazı kremler 40 dakika da bir yenilenmesi gerekirken bu krem de hiç öyle bir durum yok. 
  • Kremin yapısı katı değil de azcık yoğun olduğu için fındık tanesi kadar kullanmanız bütün cildinize yetiyor.
  • Her gün kullanmama rağmen hiç azalmıyor. Bu benim için ayrı bir artı, bereketligillerden yani :)
  • Kremin bir diğer sevdiğim yanı ise fondöten kullanmadığım günlerde sadece kendisini kullandığımda bebek gibi bir yumuşaklık ve sağlıklı bir parlaklık vermesi.


Shıseıdo ürünlerine boynerden ulaşabilirsiniz. Ben ürünü aldığım zamanda fiyatı 109 TL idi.

Sizin güneş kremlerin de vazgeçemedikleriniz ve sevdikleriniz neler?

Sevgiler
E.

Bana instagramdan da ulaşabilirsiniz, orada daha çok aktifim.Hatta instagramda bir de Mac çekilişim de var.
   

Hiç yorum yok: