İzleyicilerim

28.03.2015

MAYBELLİNE BABY LİPS || Peach Kıss



Herkese merhaba :) 
Geçtiğimiz yaz başında Maybelline Baby Lips'lere kavuşmuştuk. Watsons, Gratis ve Boyner'ler de satışa sunulmuştu. Çok kişi yazdı-anlattı Haadi birde benden dineleyin.

 Benim merakımı çeken ilk noktası ambalajlarının şekerliğiydi. Gerçekten tasarımının diğer marka lipbalmlara nazaran daha dikkat çekici ve renkli. 

Peach Kiss tam bir nude şeftali gibi göründüğü için almak istemiştim. Eğer takip ediyorsanız Beauty Crush'ta da bu rengin nasıl güzel durduğunu görmüşsünüzdür. 

Baby Lips Peach Kiss açık şeftali rengine sahip içerisinde ışıltılar barındırıyor. Çok az renk veriyor, opak değil şeffaf bir yapısı var. Yapış yapışlık sözkonusu değil ama hem dudaklarda gloss efekti veriyor hem de tabaka gibi duruyor. Bir lipbalm olmasına rağmen dudaklardaki kusurlar maalesef göz önüne çıkıyor. 

Peach Kiss tam anlamıyla beni hayal kırıklığına uğrattı.

Nemlendirmesi kesinlikle % 0. Eğer kuru ve çatlamış dudaklarınız var ise kesinlikle kullanmayın. Komik bir tabir olacak ama küçükken annemizin rujlarını aşırırdık ya, eğer öyle minik bir kız var ise karşınızda ona verin çünkü resmen  çocuk  kandırmacası gibi bu ürün :)) 

Şişirilmiş bir ürün olduğunu söylememe gerek yok sanırım.

Baby Lipslerin renk vermeyen çeşitlerinden de aldım bakalım onlarda nasıl performans görücem. En çok da Dr. Reseve  serisini merak ediyorum onlar sanırım daha çok iyileştirmeye yönelik.

Maybelline Baby lips'leri 
Watsons, Gratis ve Boynerler de 5.90 gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Sevgiler
E.

Hiç yorum yok: