İzleyicilerim

30.06.2015

PHYTO PURİFYİNG TREATMENT SHAMPOO / YAĞLI SAÇLAR İÇİN SEBUM DÜZENLEYİCİ ŞAMPUAN



Saçlarım prasa tabiri ile düz saçlara sahibim. Hacim hiç bir şekilde yok. Saçlarımda sırf bu yüzden yağlanma sorunu yaşıyorum. İşte  tam bu sırada bu şampuan devreye giriyor. 
Saçlarda yağ dengesini sağlamaya ve ferahlık ve daha hacimli bir görünüm kazanmaya da yardımcı oluyor. 

İçeriğinde bulunan Biberiye, ısırgan, Adaçayı, Dılavratotu, Ananas ekstresi, Limon yağı, Hidrolize soya proteini ve son olarak da sardunya. Kokusunu siz düşünün artık :)) Ben pek baharatgilleri sevmemde :) 

Gözenekleri sıkılaştırıcı özellikteki 9 bitki özünün esansiyel limon yağı ve sardunya ekstresi ile birleşimi sebum salgılanmasını düzenliyor. 


Ürün 200 ml'lik kötü tabirle teneke bir şişede geliyor. 

Ben bu tedavi şampuanını yoğun bakım ürünü olarak günlük dengeleyici başka bir şampuanla dönüşümlü olarak kullandım.
Kullandığımdan bu yana vaadlerini yerini getiren ve sürekli kullanmadığınız için çabuk biten bir ürün değil. Tamam vaadleri güzel fakat fiyat konusunda bitkisel olduğundan dolayı biraz fazla şişirilmiş bence. 
Ben Turuncukasa.com dan 49.00 TL'ye satın almıştım. 

Beni instagramdan 
@ecegurbuzblog olarak da takip edebilirsiniz 

Sevgiler
E.

Hiç yorum yok: