İzleyicilerim

20.06.2015

BİTENLER -7-



Herkese merhaba. 
uzun zamandan beri bitenlerime yer vermiyordum blogumda. Açıkcası birazcık birikmesini bekledim çünkü son zamanlarda çok kötü bir huy edindim. Her ürünü hep bir anda açmaya başladım ve bitmelerine engel olmaya sebep oluyordum. Şuan birçok şampuanım ve vücut kremim bir anda denenmek için açık ve ayriyetten stogum da bir çok ürün var.
Yani kızlar başım dertte :)) 

Hadi hep birlikte bakalım neler bitirmişim :) 



Watsons Treatment Shampoo:
Watsons tarafından gönderilmiş kendi markalarına ait avocado özlü bir şampuan. Benim saçlarım prası tabirli sönük bir saç olduğundan pek anlaşamadım tekrar alınmıcak. 


Elidor Saç Dökülmelerine Karşı çözüm şampuan ve saç kremi:
Mevsimsel geçişlerde saçlarım herkes de olduğu gibi bende de vardı. Fakat pek bir işe yaradığını söyleyemem ama saçımda daha değişik bir etkiye sebep oldu saçlarımı volume verdi :) o yüzden şuan kullandığım şampuanla dönüşümlü olarak kullanıyorum. Saç kremini ise saç maskesi olarak kullandım ve daha başarılı buldum.


Duru yağlı saçlar için şampuan:
Namı berline dayanan bir şampuan bende teyzemde keşfetmiştim ve gerçekten dönüşümlü olarak kullanabileceğim güzel kokulu bir şampuan.




Avon Natural Hair Care Honey and Cranberry Shampoo:
Böyle bir güzel koku görmedim inanılmaz bir koku ve yumuşaklık bırakıyor saçlarınızda ve benim saçımı kolay taramama yardımcı olan bir şampuandı.



Elidor Hacimlendirici Sprey:
Doğal hacimli saçlar sloganıyla beni kendine çeken fakat elidor ya pek bişey bekleme kanısına sokan bir ürün. Gerçekten de öyle çıktı hacim falan verdiği yok, sadece saç açıcı sprey olarak kullandım ve bitirdim ve asla bir daha almam. Ama bir gerçeği var kokusu çok hoştu.


İsana Kuru Şampuan: 
Bir bloggerın instagram sayfasında övdüğünü gördüğümde denemek için almıştım. Hatta bana Rossman çok uzak da olduğu için 2 tane birden almıştım (Ne kadar güvenmişim :)) Aldığıma pişman olduğum bir ürün çantanızda taşıyıp saat başı saçlarınıza sıkıp kullanıcağınız bir ürün. Kesinlikle fiyasko ben batiste ile aşk yaşıyorum sanıyorum bir daha onu aldatmıyacağım :)) 



Avon Dark Orchid & Raspberry Duş Jeli: 
Avon ilk duş jelim ve çok korkarak almıştım. Neden mi? Çünkü 500 ml devasa birşey olduğu için kokusu ve tende bıraktığı yumuşaklığı çok hoşuma gitti açıkçası devamlı almayı düşünebilirim.


Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli: 
Ürünün Vaadi gözle görülür şekilde matlaştırır ve gözenekleri sıkılıştırırdı. Matlaştırması tamam fakat gözenek sıkılaştırmasına bir yorum yapamıcam ama bana 2. paketini aldırıcak kadar sevdirdi açıkcası.


Angıe Hot Legs Parfüm: 
Türkiye piyasasından çekilen kışlık bir koku. Koku konusunda tariflerim biraz kötüdür ona değinemicem sanırım :) 


Garnier Tıkalı Gözenek Karşıtı Jel Temizleyici: 
Pompalı olmasından dolayı duşta kullandım. İçerisnde mentol olduğundan buharla birlikte çok iyi sonuçlar aldım. derinlemesine temizlemesi hoşuma gitti tekrar şans vericem sanırım. 



Garnier tonik: 
Berlin de "Aaaa ben bunu türkiye de görmedim" dediğim de aldığım bir ürün. Ve alkol olduğu için kullanılmadan çöpe giden bir ürün. 


Rival De Loop Yüz Temizleme Sütü: 
İyi ki deneme boyunu almışım ve iyi ki de satış danışmanına uymamışım :) 3 kez kullanmaya çalıştım fakat kokusundan dolayı çöpe gitmek zorunda kaldı. Ben sanırım sephoranın temizleme sütüyle yola devam 

Perfect Purity Ağız Çalkalama Suyu- Bahçe Nanesi: 
Listerine'den sonraki en sevdiğim ağız çalkalama ürünüü açıkcası yenisini açtım bile. 


Latschenklefer Ayak Losyonu:
Bnayodan çıktıktan sonra kesinlikle ayak kremi, losyonu kullanırım. Bir ayak bakım ürününe göre devasa bir ürün bence ve bitirene kadar sıkıldığım bir ürün ama yaz aylarında ayağınızı hem rahatlatan hem de bakım yapan bir ürün. Keşke küçük boyutları olsa.

Vaseline Cocoa Butter :
En minnak boyutu ve yaz kışın severek kullandığım bir marka şimdi spreyli formunu kullanıyorum 



Sephora Çift Fazlı Göz makyaj temizleyicisi: 
Büyük boyunu kullandığım ve vazgeçemediğim bir ürün. Çift fazlı olmasına rağmen göz çevremde yağlı bir hissiyat bırakmıyor. Bu  minik boyutu da bir setin içinde çıkmıştı. 


Vaporub Vicks buharlaşan merhem:
Bilmeyeniniz yoktur. Kışın sıcak suyun içine koyup genzinizi açabilmeniz için süper bir ürün. 
Yazın da mentollü olduğundan dolayı ayaklarıma sürüp çorap giydiğimde çok rahatlıyorum, bütün günün ayak yorgunluğunu alıp götürüyo. 


Bepanthen Krem: 
Banyodan çıktıktan sonra kaşlarımın üstü,çene altım ve burnumun üstünde kabuklanmalar oluyor bende ozaman bepanthen kullanıyorum. Yüzüme tamamen kullandığım zamanlarda olmuyor değil :) 



Clean & Clear 4 Saatte Etkili Akne Jeli: 
Sivilcemin çıkıcağını belirten sivilce izlerinin üzerine sürdüğümde sabah  kalktığımda sivilce çıkmamış oluyordu. Etkisi gerçekten hoşuma gitti büyük boyunu kesinlikle alırım. 


Rexona Woman Crystar:  Beyaz lekelere son! İz bırakmayan roll-on sloganına kaptırıp aldığım ve sevdiğim bir ürün. Gerçi bu markayla ben zaten aşk yaşıyorum :) 



Eczacıbaşı Hijyen Max sıvı sabun: 
Görüntüsüyle ve kookusuyla detarjanı andıran bir sıvı sabun. Fakat benim cildimde olan bir alerjiden genellikle antibakteriyel sıvı sabunlar kullanmak zorundayım. 

 Colgate Diş Macunu: 
Diş bakım ürünlerinde mentollü ürünleri sevdiğimden bu markadan vazgeçemiyorum.



Garnier Göz Mkyaj Temizleyicisi: 
Bir sudan farkı kesinlikle yok, hiçbir işe yaramadı. Misal suyu gib kullandım ve bitti kesinlikle tekrar alınmıcak.



Bneri Gözlük Temizleme Mendili: Dışarıda güneş gözlüğümü temizleyebilmem için pratik bir ürün her bittiğinde alınır. 

  

Benim için asetonda markanın önemi yok sadece çıkarması yeterli oyüzden şu favorim diyemem maalesef.


Yaz aylarında en çok kullandığım şeylerden birisi de deodarantlar rexona favorim.



Tears Naturale Free Lubrıcant Eye Drops: İşim gereği sürekli bilgisayar başında olduğumdan gözlerim çok kuruyordu, doktorumun 2 paket yazması sonucunda bir paket bitti bu pakette tarihi geçmesi dolayısıyla çöpe gidiyor. 

 Bausch + Lomb Renu lens solüsyonu: 
Lensi temizlemesini ve nemlendirmesini sevdiğim bir marka. Minik boyu bir alışverişimde hediye gelmişti ama tarihi geçtiği için çöpe gidiyor. 


Nıvea Soft El, Vücut, Yüz nemlendirici Bakım Kremi: 
Normalde nıvea nın krem kokusunu sevmem özellikle lacivert ambalajdaki kokularını. Fakat adı üstünde bu serinin kokusu çok soft ve taze, 2 pakette açıldı.



Garnıer Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Övgüler yağdırmama artık gerek yok bence, sevdiğim bir ürün fakat bu son aldığım paketimde suyun içerisinde bildiğiniz bişeyler yüzüyodu o yüzden dolu dolu çöpün yolunu aldı.

Dıadermine Yatıştırıcı Tonik :
Kokusu efsane birşey resmen bebek kokusu çok hoşuma gitti fakat tarihi dolduğu için çöpe gidiyor. 


  
Essence soft Touch Mousse Köpük Fondöten: 
Maybelline malum ülkemizde satılmıyor ona muadil olarak essence i buldum ve çok memnunum. Özellikle yağlı ciltlerin bakmasını tavsiye ederim.

Sebamed spf 45 Sun Cream: 
Bana sebamed kremlerini küstürten ve bir daha almamam için sebep olan bir krem. Ürünü bir kere cildinizde yayamıyorsunur bile, cildin emmesinden bahsetmiyorum bile. Cıkk bir daha asla. 

Essence Clear & Matt Oil Free Fondöten: 
Yağlı ciltliyseniz ve orta kapatıcılık istiyorsanız bence bir bakmalısınız. Ben 2. tüpümü de bitirdim bile. 
Pure Beauty BB Cream: 
Benim cildim karma yağlı olduğundanmıdır bilinmez yazın anlaşamadığım bir BB krem, kışın daha iyi anlaşıyoruz, kışın tekrar denicem.



Max Factor Tekli farlar: 
Koyu kahve olanını kaşlarını doldurmak için kullandım, digerini ise göz kapagımı nötrlemek için kullanıyordum ve bittiler. 
Youngblood Eye mazing Liquid Liner Pen: 2 kez kullandıktan sonra kuruduğu için pek yorum yapmak istemiyorum. 



Rimmel London Scandal Eyes Rockin Curves:Kirpiklerimi birbirie çok yapıştırmasıyla sevemediğim bir rimel. 

Essence Lash & Brow Gel Mascara: Şeffaf mascaralar arasında en çok elimin gittiği mascara bulduğum yerde alabilirim ama karaborsa olmuş vaziyette şuan. 

Avon Big & Daring mascara: Volume vermesine aşık olduğum bir mascara. Ambalajın şıklığıyla da avon beni şaşırtmadı değil :) 

Essence Stays no matter what 24h volume mascara: abartılmış bir mascara ama fiyatına göre iyi bir mascara.



Golden Rose Eyeliner: ismi falan silinmiş. Fırçasıyla anlaşamadım bir türlü. Bir süreden sonra yamuluyor. 
Markası cismi yazısı gitmiş migrostan aldığım kaş ve kirpik yağı hiç bir işe yaramadı bende kesinlikle birdaha böyle şeylere kanmıcam :(( 

Wetnwild H2O Proof  Eyeliner:  Suya dayanıklı olmasıyla ve benim yağlı göz kapaklarımda bile bulaşma yapmaması çok hoşuma gitti fakat gramajı çok az geldi bana o yüzden tekrar alınmıcak. 


Golden rose benim liseden beri sevdiğim bir kapatıcı.
Garnier Pure Active roll on yazın pratik olduğunu düşündüğüm bilyeli başlığıyla azda olsa serinlik verdiğini düşündüğüm bir ürün. 
Essence Cover Stick sivilcelerin üzerini kapatmada başarılı buldum.
Rival De Loop Eyeshadow Base: Çaabuk sabitleşen ve gün içerinde 4-5 saat farınızın kalmasını destekleyen bir far bazı. Günlük kullanım için tekrar alındı bile. 

Rival De Loop Cover Stick:  Günlük lullanım için uygun fiyatlı ürün arayışına girmeyin deneyin derim. Ben bazen fondotön gibi kullandım. 



Ojeler arasında sadece golden rose ve note cosmetic in ojelerini alırım. 



Evet baya bişey bitirmişim bence, sizce? 

Bana instagram adresimden de ulaşabilirsiniz. 

@ecegurbuzblog 


Sevgiler
E. 

Hiç yorum yok: