İzleyicilerim

27.03.2016

BİTENLER -9-



Herkese merhaba! 
Bugün pazar olmasına rağmen dışarı çıkmayanlardanım. Oturdum bitenlerim odamı istila etmeden dedim ki sizi bloguma yazayım ve annemin gazabından kurtarayım :)  (Herkes de durummlar böylemi, özellikle bitenleri biriktirme konusunda?)

Hadi hemen başlayalım! 


L'OREAL ELSEVE 6 MUCİZEVİ YAĞ ŞAMPUANI: İlk çıktığı zaman merak etmiştim, yağlı saç derisine sahip olduğum içinde çekinmiştim. Çünkü "MUCİZEVİ YAĞ" serisinden.   Fakat Gratis'te 1 Alana 1 Bedava zamanında denemek istedim. Çalışan bayan normal ve kurumaya eğilimli saçlar için olanını her ne kadar yanlışlıkla verse de korktuğum gibi saçıma yağ bombası yapmadı. Saçlarım yumuşacık ve kolay taranır hale geliyor bu şampuanla. Başarılı.

LESOLEİL ŞAMPUAN: "Güneş görmeyen saçlar için" ibaresi benim için ne kadar enteresan gelse de marka denemem için gönderdi ve denedim. Daha sonrasında kendim aldım, blogger event'lerin de hediye edildi. Ve müdavimi oldum. Bende ki "Yağlı saçlar" için olanı içerisinde 5 bitki ve 5 mineral olduğundanmıdır bilinmez saçlarıma çok iyi gelen şampuanlar arasında. Fakat şöyle bir şeyi var ki şampuanın kapak kısmını değiştirmeleri şart! Tek o nedenle kullanasım gelmiyor. Kapağını ne zaman kapatsam arkasından akıyor, o yönünü sevemedim.


 
 SCHWARZKOPF GLISS MILLION GLOSS ŞAMPUAN: İşte benim anlaşamadığım tek şampuan. Kokusu hiç benlik değil. (Kokuya hassasiyetim var,her kokuyu sevmem,tıkanırım) Bu şampuan benim nefes almamı engelliyor. Öncesin de astım hastası olduğumdan kaynaklı da olabilir belki, bilmiyorum. Ama sevmedim (Kardeşim de tam tersi sevdi).

PLUS DERMO SOFT DOĞAL ÇAMTEREBENTİN ÖZLÜ ŞAMPUAN: Eskiden yarıya inmiş şampuanlarımın içine çamterebentin yağı koyardım. Daha sonrasında bu şampuanla tanışınca ara şampuan olarak bunu kullanmaya başladım. Saçlarımı güçsüz ve dökülmesi çok fazla arttığını hissettiğimde kullanıyorum. Bittikçe alıyorum.

URBAN CARE NATURAL'S SAÇ BAKIM MASKESİ: Aşırı yıpranmış saçlar için olan bir maske. Saçlarıma her banyo da uyguluyorum ve çok da memnunum. Stoğum da da var fakat başka bir şey deneyeceğim.
 ELİDOR KURU ŞAMPUAN: Bende ki boyalı saçlar için olanı. Saçlarımda bir ağırlık ve beyaz beyaz etki bırakıyor o yüzden tekrar alınmayacak. 

GOT2B KURU ŞAMPUAN: Batiste kuru şampuandan sonra müdavimi olduğum bir kuru şampuan. Kokusunu da saçımda ağırlık bırakmayışını da seviyorum. Yedeğimde de var. 

PRIVACY LET'S PARTY DEO: Parfümünü de çok severek kullanıyorum. Malumunuz bahara girdik yaz kapıda. Kışlık bir koku olduğu için kışın görüşmek üzere :) 

ISANA DEO SPRAY: Isana markasını çok severim, deodarantlarını da zaman zaman alırım fakat bu aloe vera versiyonu kesinlikle olmamış. Ekşimiş bitki gibi bir kokusu var. Kesinlikle tekrar almayacağım. 

REXONA DEO: Benim kesinlikle deodarantlar arasında favorim rexona markası. Evet içerisinde aliminyum var fakat bunun kadar işini yapan başka birşeye de raslamadım ben.

SUPERDRUG CREAM SHOWER / COCNUT: Daha güzel duş jelleri ile tanıştığım için kesinlikle ama kesinlikle ben kimyasal kokan bir el sabunu kıvamlı duş jeli kullanıyormuşum. Artık almayacağım. 

LE PETIT MARSEILIAIS DUŞ JELİ / LAVANTA BALI: Bana lavanta kokusunu azda olsa sevdiren duş jeli. Vücudumda bıraktığı yumuşaklığı çok seviyorum. Duştan sonrada etkisini kaybetmemesi beni mutlu ediyor. 

JOHNSON'S BABY OİL:  Bebek yağları benim vazgeçilmezim. Özellikle son durulama suyunda kullanıyorum. Elimde ki Otacı bittikten sonra kesinlikle buna geri dönüş yapacağım. 

GIVENCHY INTO THE BLUE PARFUM: Bana çok ağır gelen bir parfum nefesim kesiliyor resmen, sırf bu sebeple annem kullandı. Tekrar alınmayacak. 
 GARNIER K.M.T. SUYU / KARMADAN YAĞLIYA: Cildim yağlı, herhalde bir yardımı olur falan diye düşünmüştüm fakat pek bir farklılığı yok diğer ürünlerle. Ben sevemedim. Pembe kapaklı olanı daha iyi geldi bana. 

FRESH'N SOFT ASETONSUZ OJE ÇIKARICI: Açıkcası çok fazla bereketli bir ürün. Neden diyeceksiniz. Çünkü koyu ojeleri bile debelenmeden hemen çıkartabiliyor. Başarılı. Umarım büyük boyu da vardır. 

DIADERMINE HASSAS GÖZ MAKYAJ TEMİZLİYİCİSİ: Başarılıydı fakat suya dayanıklı makyajları çıkarma da pek başarılı değildi. Bir de nedense bu markaya pek ilgim yok. 

THE BODY SHOP CAMOMILE EYE MAKEUP REMOVER: Bu serinin diğer çeşitlerini çok severek kullanıyorum fakat bu ürün gerçekten de vasat, göz kenarlarınızı tahriş etmek istemiyorsanız ALMAYIN. 
 MOISTURISING EL KREMİ: Gratiste kasa kenarlarında satılan el kremleri tam vasatlık. Nemlendirme desen hiç yok, yapış yapışlık desen bol bol var. Çok kötü. Bilinmeyen markaları almayacağım artık. 

FUSS WOHL AYAK KREMİ: Rosmann'ın ayak bakım ürünlerini çok severim. her ay yenilenir ve bu çok hoşuma gidiyor. Yumuşatması başarılı. Özellikle çorap geçirdiğiniz zaman daha etkili.

GARNIER AMBRE SOLAIRE KORUYUCU SÜT: Yağsız ve suya dayanıklı bir koruması vardı. Bu yazın tekrar bulursam alıcam. 

ISANA DEOCREME: Kışın başarılı bir krem. İçerisinde %0 alkol var. Kışın tekrar alabilirim.  
 MEDİWELL MİGREN TERAPİ SERİNLETİCİ JEL BANT: Baştan söylemek isterim benim migrenim yok. Fakat mevsim geçişlerinde baş ağrısı çok fazla oluyor. İçerisinde mentol olduğu için hem serinletici hem de rahatlatıcı bir etkiye sahip, ilk fırsatta alınacaklar listesinde. 

NATRACARE ORGANİC COTTON PEDLER: Pedler konusunda biraz seçiciyim fakat başarılı buldum.
ARM & HAMMER ADVANCE WHİTE DİŞ MACUNU: Doktorumun tavsiyesi ile başladığım canım diş macunum. Dişlerinizde ki ton farkını kesinlikle görebiliyorsunuz. Soda etkili olması bunun en büyük etkeni. Devamlı alınacaklar arasında.

COLGATE MAX WHİTE DİŞ MACUNU: Arm&Hammer ile tanışmadan önceki diş macunum colgate'dı. Bence bu da başarılı ama şuan favorim Arm&hammer  :) 

DERMOKİL YÜZ TEMİZLEME JELİ / CİLT ARINDIRICI VE AYDINLATICI:  Sabun içermeyişi güzel di fakat doktorum kullanmamamı söyledi. Şuan onun gözetimi altında kullanıyorum yıkama jeli tarzı şeyleri.

GARNIER NEM DENEGESİ KREM: Fiyatına oranla başarılı bir ürün fakat yeterli gelmedi bana. O yüzden tekrar almayacağım. 

 FAMİLY GÖZLÜK T. MENDİLİ: Benim için bu tarz şeylerde marka pek önemli değil adedi önemli. Bu az bir sayıya sahipti, işini iyi yapıyordu. 

KENACORT-A: Ağız içimde çok fazla yara çıkıyor ve bu tarz medical ürünlere başvuruyorum. Vazgeçilmezim.

OTACI DOĞAL SABUN / LİMONLU ZEYTİNYAĞLI: Fırçalarımı temizlemede bu minik doğal sabunları kullanıyorum. 

MY BEAUTY PAMUKLU ÇUBUK: Hidrofil pamukları çubuklarından çıkmadığı için başarılı buluyorum, markası önemli değil. 
 BEBAK M. T. PAMUĞU: Hayatımda gördüğüm en berbat pamuk cildimi tahriş etti ve resmen çiziyor. Bir daha asla dediklerimden. 

MY BEAUTY M. T. PAMUĞU: Açıkcası bebak markasına oranla ne kadar dikişsiz olsa da bu markayı daha çok sevdim. 

FRESH'N SOFT M. T. MEDİLİ: Ne kadar kırışıklık giderici etkili olduğunu söylese de bence sadece satış politikası. Diğer yandan ise petek dokulu olmasını, yumuşaklığını ve ıslaklığını sevdim.


 PLAY WORLD ıslak mendili başarılı buluyorum, annem nerden alıyor bilmiyorum ama ambalajı bile çok tatlı. SLEEPY ıslak mendil ise yeni favorim küçük ıslak mendili ile birlikte çok sevdim. WATSONS MİNİ HANKİES bence uzak durulası bir peçete. Çünkü ne zaman çantama atsam yapışkan kısmı çıkmış ve peteçe çantamda dağılmış oluyor. Bu durum çok kötü. kesinlikle almam. WATSOSN MİNİ WET WİPES ise benim her daim favorim çantamdan hiç eksik olmaz 
 WET N WİLD BRULE FAR: Eğer göz makyajınız da astar renk arayışındaysanız kesinlikle bakın. Benim şuan halihazırda kullandığım bir tane var ayrıyetten bir tane de stoğum var. Nolur nolmaz kıtlık çıkar :) 

RİMMEL LONDON EYEBROW PENCİL: Eski ambalajı bende ki. Biraz turunculuk barındırdığı için bir daha almamak üzere bitirdim. 

RİMMEL LONDON ACCELERATOR ENDLESS MASCARA: Hayatımın rimeli. Uzun ve tek tek ayrılmış kirpiklerden hoşlanıyorsanız bence bakın. 

ESSENCE GET BIG LASHES VOLUME BOOST MASCARA: Yedeği olan rimmellerimden birisi de bu. Diğer rimele aralarında ki fark dolgun bir kirpikle sizi buluşturması.  

 THE BALM SEXY MAMA POWDER:  Transparan bir pudra olması beni mutlu eden bir etkeni. Elimde şuan başka ürünler var. Eğer istediğim verimi alamazsam diğerlerinden kesinlikle geri dönerim. 

RİVEL DE LOOP ROUGE POWDER DUO / 02 FROZEN BLOSSOM:  Bayadır kullandığım bir allık, bittiğine şaşırıyorum aslında. Rengini çok güzel veriyordu. Gün boyu da tazelememe gerek kalmıyordu. 

YOUNGBLOOD LİQUİD MİNERAL FOUNDATİON: Bu markayı çok seviyorum. Mineral bir kozmetik markası ve başarılı ürünleri var. Bunu bir blogger event'inde hediye etmişlerdi. Fondoten ince yapılı dolayısıyla da ağırlık yapmıyor. Ben BB krem insanı olduğum içiin hafif yapısına aşık oldum. Sırf bu sebepten de ikincisini satın aldım ve yarıladım bile. 


 GOLDEN ROSE eski dudak kalemlerinden bitmeye yakın rengini sevmeye başladım çöpe gidiyor. 
NO BLEEDİNG LİPS: Amerika sephoralar da satılan şeffaf bir dudak kalemi. İlk başta ne kadar kullanması zor gelse de, zamanla alışıyor eliniz. Keşke türkiye sephoralarda da satılıyor olsa. 
CLINIQUE LİP SMOOTHİE: Bende ki mango-thon olanı. Eğer lipgloss insanı değilim diyorsanız bununla lipgloss'ları sevebilirsiniz. 

 Avon ruj: Çok çooook eski color trend seri rujlar. Artık çöpe gidiyorlar. 
 AVON ANEW DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI: İşe yarıyor muydu? Bence yaramaktan ziya de gereksiz bir ürün. vazalinin pembe hali gibi geldi bana. 

LOREAL PARİS RUJ / 341: İçerisnde simler barındırdığı için koleksiyonumdan çıkarmak istedim, çöpe gidiyor. 
 GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUJ /02: Ba-yı-lı-yo-rum! Kesinlike her daim favorilerimden birisi olucak bu seride  02 numara. Bitti tekrar aldım, bitince tekrar alıcam :) 
 AVON COLOR TREND SUGAR COOKIE LIPBALM: Kokusu ve tadı harikaydı. Bu tarz aromalı lipbalmlara alıkoyamıyorum. Eski seriydi sanırsam. 

ORIFLAME TENDER CARE PROTECTİNG BALM: Artık tarihi geçtiği için çöpe gidiyor. Çünkü en son kullandığımda dudaklarımı yaktı. 

THE BODY SHOP LİP BUTTER / WILD CHERRY: Kokusu ilk aldığım zaman ki gibi değil  o yüzden çöpe maalesef. 

WATSONS VANILLA LIPBALM: Watsons her yılbaşında 3'lü lipbalm seti getiriyor. Bu da onlardan birisi. bence başarılıydı. Dibini bile gördüm fakat kokusu bununda değişti o yüzden bu da çöpe. 
 PASTEL 22 numara tam bir nude ve çok başarılı. Pastelin nude serisi çıkmadan önce 22 numaradan vazgeçmiyordum. NYC 257 Lavander Cupcake çok güzel bir renk, benim sayemde tavsiyem üzerine alan arkadaşlarımda çok sevdi. FLORMAR 352 Blackstar Red bordoya çalan bir kırmızı çok başarılıydı,elimdekiler biterse tekrar alırım. GOLDEN ROSE 71 siyaha çalan bir bordo, çoğu kişi sorar oldu. Kışlık favori ojelerimin arasında. PASTEL 23 içinde yansımalar olan bir lacivert tek katta rengini veren nadir lacivertlerden.
 KALYON TIRNAK GÜÇLENDİRİCİ: Her daim favorim. Ojemi sürmeden önce kesinlikle kullanıyorum. 

MAVALA MAVADRY: Oje kurutucu olarak bir arayışınız varsa bence bir şans verin. Farkındayım biraz fiyatı yüksek ama ojenizin kurumasını bekleyemiyorsanız bir bakın. 
 (Biten testerlarımı küçük poşete koyuyorum etraf batmasın diye ben)
 SİGNAL WHİTE NOW:  Diş macunu ne kadar başarılı ise renk vermesi o kadar her tarafı berbat eden cinsten. Elektirikli diş fırçası kullanıyorum ve bana bir tane başlığımı çöpe attırdı. 

PALMER'S  ürünler tester boy olduğu için pek bir anlayamadım ama kokuları çok güzel çikolata kokuyor. 


 İçlerinde tester boyutlarından birşey anlayabildiklerime yorum yapıcam; 

BLACK HEAD PORE STRIP: Siyah nokta maskesi olarak namı yüksek bir maske fakat derinizi, cildinizi mahvediyor. Kızarıyor ve acıyor, sevemedim. 

GARNIER BB CREAM:Zaten orjinal boyunu da bayılarak kullanıyorum.

OTACI M. T. SUYU: Orjinal boyunu bu ürünün de severek kullanıyorum. 

NUXE DUŞ YAĞI: Mukemmel bir kokuya sahip. Vücudunuzu yumuşacık yapıyor. Kesinlikle büyük boyunda gözüm var :) 

BOTANIC FAR: Rengini çok severek kullandım çok güzel aydınlatıcı da oluyordu. Fakat kurudu.




WATSONS KİRPİK KIVIRICI görüldüğü gibi artık lastiği kendiliğinden atıyor o yüzden çöpe.
DIRTYWORKS kalemtıraş göz kalemlerimi ve kalem rujlarımı mahvetti o yüzden çöpe. 

Waooow! Baya bir bitenlerim birikmiş :) 

Bir daha ki yazım da görüşmek dileğiyle.

Ben instagramda blogdan daha etkinim, beni oradan da takip etmek isterseniz aşağıdaki linke tıklayın :) 

Yorum Gönder