İzleyicilerim

30.03.2016

DEPİLİSSİMA SİR AĞDA SETİ / BAKIMLIOLMAK.COM

Herkese merhaba :) 

Bahar kendini gösterdi, azda olsa havalar ısınmaya başladı. Kışın olduğu gibi yaza da bakımlı girmek gerek. Biraz daha zayıflamak, daha çok spor yapmak, istenmeyen tüylerden kurtulmak gibi...

Açıkcası her zaman elimin altında böyle bir kit bulunduruyorum.Çok kullanışlı ve pratik oluyor. Bu seferde "Depilissima Sir Ağda Seti" ni sizlerle inceleyelim.



Setin içerisinde;

  • 50 Adet Sir Ağda Bezi 
  • Bikini bölgesi ve bıyık bölgesi için 1 Adet Titanyum Pudralı minik başlıklı kartuş ağda (PEMBE)
  • 1 Adet Azulen Kartuş Ağda (KOYU YEŞİL)
  • 1 Adet Naturet Kartuş Ağda  (BAL RENGİ)
  • Vivol Led Kartuş Ağda Makinası 
  • 250 ML Groomed Ağda sonrası nemlendirici ve Tahriş azaltıcı Losyon 
  • 150 ML Groomed Ağda ve Masaj Yağı 
  • Taşınabilir Çanta


Setin çanta içerisinde gelmesiyle uzun seyahetleriniz acil durumlarınızda yanınızda olabilir. Bu özellik kullanışlılığının bir artısı oluyor benim için. Bunun yanı sıra Ağda yağı ve Tahriş Azaltıcı Losyon olması mükemmel. Bir çok markanın setini aldığınızda böyle bir olanak göremedim ben. 


GROOMED AĞDA YAĞI Kıl köklerini beslemediğini iddia ediyor (Bu özelliğini zamanla göreceğim). Ağdadan sonra kullanımında vücudunuzda ki yapışkanlığı ve ağda kalıntılarını alıyor. Vücudunuz da masaj yağı olarak kullanılabilmesi de cabası. 


GROOMED TAHRİŞ AZALTICI LOSYON: Benim vücudum ağda işleminden sonra kabarıyor ve kızarıyor. Bu nedenle böyle bir ürüne ihtiyacım vardı. Kullandığımda o hassasiyeti üzerimden alıyor. Nemlendirmesi de çok başarılı. 




KARTUŞ AĞDA MAKİNASI: 2Yıl garantili bir makina. Kullandığınız zaman bir sorun çıktığında firma geri bildirim yapma olanağı mevcut. 
Makina elektirikle çalışıyor. Önceden kullandığım makinalara oranla içinde ki sir ağda kartuşunu daha çabuk ısıtıyor, kısa bir sürede kullanıma hazır hale getiriyor. 

Lazer epilasyona gidemiyorum diyorsanız bence elinizin altında bulunması gereken bir set. Hazır ağda bantlarındansa böyle bir set hem daha ekonomik hem de daha pratik. 

Bakımlı olmak her kadının arzusu ve isteği. 
Diğer farklı bakım ürünlerine bakmak isterseniz
www.bakimliolmak.com 'a ışınlanın.

Beni  İNSTAGRAM ♥ Takip edebilirsiniz.


NOT: Ürün firma gönderisidir. Tamamı kendi deneyimim ile yazılmıştır.Fotoğraflarımı izinsiz kullanmak yasal değildir ♥

Bir daha ki yazımda görüşmek dileğiyle kendinize çok iyi bakın.

Sevgiler
E. 

Hiç yorum yok: