İzleyicilerim

13.05.2012

ALIŞVERİŞ (1)

Çok yorucu bir günü arkamda bıraktım, bilgisayarımı kucagıma koydum, ayaklarımı uzattım, kahvemi ve çikolatamı yanıma aldım, hem postumu yazıyorum hemde birazcık kilo alıyorum :) öncelikle bugünün yorucu geçmesinin tek sebebi alışveriş merkezinin hınca hıç dolu olması. Alahtan bi kaç birşey alabildim.Gelelim ne aldığıma
VASALİNE COCOA BUTTER VÜCUT KREMİ: çanta boyu ve büyük boy olan çok güzel iki tane krem.Bunlarda %40 indirim vardı  ve büyük olanını 6 YTL'ye minik olanınıda 3YTL'ye  aldım. bu kremlerin yapısı çok iyi, özellikle de kakao vanilya tarzı kokuları sevenler için kaçınılmaz birşey.
FLORMAR MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ:İlk defa denediğim bir ürün. Eve gelir gelmez hemen denedim ilk sildiğimde sanki normal ıslak mendilmiş gibi oluyor ama daha sonra sildikçe temizlenme etkisi artıyor gibi... Bidaha alırmıyım onu bilmiyorum ama sanırsam almam. Fiyatı ise sadece 2.50 YTL

Hiç yorum yok: