İzleyicilerim

12.05.2012

FORMMSANTEeeee KEŞFİ

Geçen ay, nisanda  bu dergiyi keşfetmiştim ama hepinizinde yaşadığı son alışveriş anında farkettiginiz birşeyi diğerleri ile yer değiştirmek isteyipte  alamadıgınız malum bir durum olmuştur ve benimde öyle oldu :)) Bende bugün migrosa alışverişe gititiğimde aldım :) çok da memnun kaldım.

 Öncelikle derginin içinde her ay olduğunu sandığım  BABY&KİDS, ana dergi FORMSANTE, YOGA ACEDEMY ve her ay başka olan bir bir step, cardio, pilates veya başka birşey kartı eki oluyor.

 Derginin içinde tadımlık gibide olsa  bir DOĞADAN FORM ÇAY. Bu ayrıntı çok güzel ve iyi amaaaa derginin içi resmen mısır püskülü kokuyorduu :(
Dergide ki bu sayfayı NİLGÜN YILDIZ ın yazdıgı mayıs 2012 yaz ayının favori kkıyafet markaları nerede oldukları ve bu parçaların ne kadar fiyata satıldıkları yazılıyor.
 Bu sayafamızda mayıs ayında en çok revaçta olan makyaj malzemeleri seçilmiş ve ücreltleri verilmiş. Almak istedikleriminde fiyatlarını öğrenmiş oldum :))
 İlk denemede bu talihsizliklerde oldu tabi ki kusura bakmayın.....
 Uzman diyetisyen SELAHATTİN DÖNMEZ in dengeli düşük kalorili diyeti yer alıyor umarım işime yarar ve dergiyi alıcaklara da yaramasını isterim..
Ağrısız topuklu ayakkabı giyme kılavuzu diye bir başlık atmışlar. Biliyorsunuz ki biz bayanlar topuklu ayakkabısız asla bir yere gitmeyiz, benim gibi topuklu ayakkabınızdan vazgeçemiyorsanız ayaklarınızın mutluluğu için 3 sayfalık egzersiz önerileri ve küçük ipuçları yazmışlar ve uygulamalı fotograflarla yayınlamışlar.
 Kartların başlangıcına böyle sempatik bir giriş kartı yapmışlar
 Kartları nasıl kullanacağınız hakkında detaylı bilgiler vermişler,
 Step yaparken neler kullanılacak neler gerekli onları yazmışlar,
 Kartlar genel olarak çok güzel, yani benim hoşuma gitti ayriyetten böyle fotograflamaları çok iyi.
Kartların sayısı 50 tane, gittigim spor salonundaki herşey bu kartlarda da var, spor salonuna gitmeme gerek kalmadı galiba :))

Hiç yorum yok: