İzleyicilerim

12.05.2013

Gratis İndirimi ve Aldıklarım

Herkese merhabalar.
Bugün Anneler günü, bütün annelerin ve Anne adaylarının Anneler Gününü kutluyorum :)  En başta da benim bütün kaprislerime dayanan evin yaramaz ve sinirli kızına hiç çıtını çıkarmadan katlandığı için anneme çok teşekkür ediyorum :)  Onun varlığı benim için çok önemli, aynı zamanda annem değil en yakın sırdaşımdır aman babam duymasın! :))

Biliyosunuz ki 9-12 Mart tarihleri arasında Anneler günü dolayısıyla Gratis ve Watsons'da indirim vardı. Benim pek vaktim olmadığından sadece iş çıkışı bir kez gittim. Watsons'a gitme olanağını yakalayamadım maalesef :/ Bu sefer ki indirim harbi indirim olmamış mı sizce de. Ben bu seferkini çok beğendim. The Balm'dan birşeycik almadım. Ama minik bi alışveriş yaptım hala aklımda kalanlar var ama neyse..

Gratise özel bütün ürünlerde %40 indirim vardı.Oyüzden La Ligne markasının diş macunları 1.20  ye denk geldi. Denemek için güzel bir fırsat.Benri'nin Kulak temizleme çubuklarını zaten kullanıyorum ve bitane daha aldım keşke bi kaç paket daha alsaymışım diye düşünüyorum 60 kuruşa denk geldi. Essence get Big Lashes mascara denemek isteyipte almadığım ama indirimde olunca hemen kaptıgım bi ürün    3,98 .
Maybelline  Affınıtone Fondeten daha öncede denemiştim alın derim  12,38 sizce de çok uygun değil mi ? Essence soft touch mousse make-up  indirimle  6,48 e düştü. Daha önce bi koyusunu almıştım şimdi tam bana uyanını aldım.



Eklips fondöten süngerimi uzun zamandır değiştirmeyi düşünüyodum baya kirlendi atılması gerek falan diye buda bi fırsat oldu. İndirimle 2.20 ye aldım  Essence mattifying compact powder kullandığımı kardeşime kaptırdım malesef oyüzden kendime yeniden aldım onada gösterdim hatta :)) bana indirimle 4,98 e geldi
Essence silky touch blush lardan 2 ayrı renk aldım 20 babydoll'ı uzun zamandan beri kullanıyorum zaten yedeklemek istedim, 10 adorable'yi merak ediyordum tenimde nasıl durucak diye sırf meraktan aldım :))
2 allğında tanesi 4,28 e geldi bana.
İlk essence de indirim olduğunu duyduğumda "Artık daha ne kadar indirim olabilir ki bu marka da?" diye düşündüm. Ama bi yandan da "İyi olmuş iyi, hem öğrenci hem çalışanız şunun şurasında" diye kendi kendime laf ettim :))

Daha da alıp stoklamak istediğim şeyler var. The balm dan bişeyler almadığıma hala iç yanıyorum .


Sizler neler aldınız çok merak ediyorum.Bazı arkadaşların aldıklarına baktım çok güzel şeyler var içlerinde.
Anneler gününü bu indirimle kullanmamız bi yandan üzücü bi yandan da sevindirici.Bizim suçumuz yok kızlar markalar utansın bugünlere denk getirmesinler.Her hafta bi gün indirim olsun vs. vs.
Neyse çok konuştum.
Bütün annelerin ve anne adaylarının anneler gününü kutluyorum.

Sevgilerle
E.

Hiç yorum yok: