İzleyicilerim

5.05.2013

YENİ KÖŞEM: BİTENLER -1-

 Kızlar merhaba!
Bugünden itibaren her ay neleri bitirmişim onları sizlerle paylaşıcam. Sizlere fikirlerimi söyleyip beğenip beğenmediğimi anlatıcam. Kozmetik bloglarının sıkı bir takipçisiyim. Onların yorumları benim için önemli. Neden mi ? Çünkü ben birşeyi görüp hemen alma taraftarı değilim indirim olsa da olmasa da. Direkt olarak bloglarda bi keşfe çıkarım, işime yarar mı yaramaz mı diye. Oyüzden bende bu kervana "Varım!" dedim. Ve bakalım neler bitirmişim...


Pek büyük bişey bitirdiğim söylenemez ama şükürler olsun ki bittiler :)


1.Rexona Women Bamboo Rollon : Eğer rollon tercih ediceksem bamboo'yu tercih ediyorum. Ferahlatıcı bir yapısı ve kokusu var.
2.Nıvea Visage  Young clean deeper:  Kendileri benim kuyuda köşede kalmış bi ürünüm olduğundan vücut peelingi olarak kullandım.
3.Watsons  Cream Shower Coconut:  Denemeyeniz kaldımı ben fiyatına oranla çok başarlı buluyorum. Vazgeçilmez duş jellerimden biri.
4.Schwarzkopf  Glıss Sıvı saç kremi:  Cansız ve mat saçlar için olanını bitirdim. Kolay taranması, canımı yakmadan karışan saçlarımı açması ve saç uçlarıma yumuşaklık vermesi çok hoşuma gidiyor. Özelliikle yazın çok tercih edeceğim bir şey. Nerdeyse her kremini kullandım şimdide loreal'e geçiş yapptım :)
5.Colgate Çürüklere karşı koruma: En çok ferahlığı colgate de buluyorum desem bana inanır mısınız? Büyük olanını ev halkıyla birlikte bitirdik.Ailecek macun canavarıyız diyebilirim :) Minik olanını ise öğrencilerim dişlerini fırçaladığından bende onlara önderlik yapıyorum :) ( Kandırma taktiğim:))

6. Elegance Aqua fresh Lens Solüsyonu:  Sıradan bi lens solüsyonu. Dayım sağolsun denemem için gönderdi.
7.Asetonlar:  Parmex bulamadığım zamanlar gülşah asetonu tercih ediyorum. Şelale asetonu ise Karaburunda bi markette almıştım mecburiyetten. Yazlık beldelerde pek kozmetik üzerine birşey bulamazsınız bilirsiniz. Ama idare edemeyecek kadar kötü bi aseton değil.
8. Sweet Snuggles chocolate Vanilla Hand Cream: Bu kremi, daha doğrusu losyonu geçen sene yılbaşı setiyle almıştım. Vanilya kokusuna tapan insanlardan birisiyim bende :) Ona dayanarak almıştım ama krem demeye bin şahit ister losyon kıvamlıydı kendisi oyüzden küçücük 50 ml'lik şey istemeyerek kullanmamla bitti. Nihayet bitti.
9. Colgate Plax: Her daim tercih edeceğim ağız çalkalama suyum, kuzenimde kaldığımda almıştım minik boyunu.Büyük boyu bitmedi oyüzden kendisini temsilen miniği karşınızda.
10.Angıe hot Legs parfüm-deodarant:   Şekerli kokuları severim ve bu parfümünde kokusu, kalıcılığı çok iyi ilk kez kullandım ve beğendim. Birdaha alırmıyım bilinmez. Elimde o kadar parfüm varken.
11.Clindoxyl Sivilce jeli:  Süper bi jel.Bende hemen etkisini gösterdi oyüzden çok memnunum. Tedavi sonucu tanıştığım bi ürün. Postunu yazmayı düşünüyorum. Sizce de yazmalımıyım ?
12. İnci cotton Buds:  Bu pamuklu çubukları hiç sevmedim. Pamuk kısımları çok dökülüyor.Bir daha almayacaklarımdan birisi oldu bile. 

13.Hobby Islak Havlu:  Yine sıradan olan bi ürün sadece kapaklı olduğu için almıştım. Makyaj yaparken elimdeki kalanları silmek için falan tüketiyorum.
14. Lilibe Makyaj Temizleme Mendili: Rossmanla ilk tanıştığım yıldan beri kullanıyorum.Gözümü yakmaması, kokusu ve yüzümde kızarıklık yapmaması, ıslak bi his bırakmaması çok hoş. Sürekli alıyorum.
15: Maria lopez Cotton Peds:  Bidaha almıcam. Çünkü dikişsiz olduğundan hemen dağılıyo ve yüzümde pamuklar kalıyodu.

 16. Cettua burun bantlarını her ay bende görebilirsiniz çünkü her banyodan sonra kullanıyorum. Bağımlılık gibi bişey olsa gerek. Tam anlamıyla siyah noktaları geçirmiyor ama bi rahatlık hissi veriyo insana işte, sanki hiç yokmuş olmamış gibi :)) T&U gözenek temizleme bantlarını tam tersi hiç sevmedim. Benim çenem gamzeli olduğundan bant durmuyo bile :) sadece 2 tane bitirdim işin şakası. D'olive saç bakım yağı, şampuan ve duş jeli İlk çıktığı zamanlar testerları verilmişti büyük boylarını bitirmiştim seri halinde.Tekrar almayı düşüünebilirim.
17. Lip Balmlar:  Golden Rose tam bi eski türk filmlerinde parlak,sedefli pembe ruj gibi duruyo  lip balmla alakası yok. Çekmece de durmaktan içi geçmiş,erimişti çöpe gidiyo. Nıvea lip care tadı ve kiraz kokusu çok hoş bitmesine üzüldüm ama başkalarına şans verme zamanı :) 
 18.Ojeler: Pastelin 22 numarası benim kurtarıcım elim hep çocuklarla etkinlik içinde olduğundan boya falan, koyu oje okul içinde kullanamıyorum çıkıyo atıyo diye.Diğer ojelerde dolapta durmaktan atılanlar. Hiç kullanamadım Beyazı çatladı bile.

Bu benim bitirdiklerim bunlar içinden kullanıpda memnun kaldığınız/ kalmadığınız var mı ?


Sevgiler
E.  


Hiç yorum yok: