İzleyicilerim

20.10.2014

BİTENLER -6-


Herkese merhabalar 
Bitenlerimin hepsi yaz aylarını kapsayanlar Oluyor, şimdiden belirtmek istedim görünce şaşırmayın diye :) 
Ben direk bitenlere gecmek ıstıyorum çünkü anlatacağım Eklendi çok sey var hakkında, bakalım Neler bitirmişim.

Temizle Yağlı saç derisi Click effectiveness ile kontrolün Şampuanı benim, Yıldızlı şampuanım! hacimdeki? İşini Iyi Gerçekten takdirde Yağlı saç deriniz var imkb initial durulamada hissetmeseniz de İKİNCİ durulama da mentol etkisini yaratıyo, Rahat bi kafayla çıkıyosunuz, KesinlikLe Başarılı Dustan Ferah A.Ş. A.Ş. yapıyo 
Duru takdirde Yağlı saçlar Click şampuan duru Markası oğlu 1,5 Yıl İçerisinde Kendini Gerçekten geliştirmiş Bir marka A.Ş. met şampuan benim favorilerime Girdi, demek ki pahali şampuan almamıza Gerek pek de yokmuş! 
Elidor saç dökülmelerine Karşı Çözüm serisi Evet elidorun bana sponsor oldugu falan yok ama yaz aylarında demekki eklendi Eklendi çok Hasır Nesir olmuşum şampuanlarla :) saçlarım YAZIN Basında uzundu A.Ş. Çok eklendi FAZLA dökülme problemi yaşıyordum oyüzden almıştım araya seriyi Ancak pek de etkisini göremedim dökülme Konusunda. Ama (kocaman Bir OSD İle) Canbay verme Konusunda eklendi Çok Başarılı oyüzden surekli alacaklarım arasinda Olan iki şampuan. KADAR şampuana Bir tane saç kremi bitirmişim onuda saç kremi Olarak değilde maske Olarak kullandığımdan. (Saç kremlerini DAHA Çok maske Olarak kullanıyorum nedense daha bi yumuşaklık katıyolar sanki psikolojikmen Olsa Gerek) 



Isana Benim 2. bitirişim A.Ş. Click kuru şampuan demek sanırım patiska Markası DAHA işlevsel benim Batiste Kuru Şampuan ettik. Isana içinse pek bişey Söylemek istemiyorum tam Bir fiyasko! 
Kentsel Bakım Naturals Sıvı saç kremi kolajen serisinden. Karışan saclarimi acmam Click bana yardimci Olan ürünlerden birisi 

Nivea nemlendirici güneş losyonu Gecen sene YAZIN Almanya seyahetimde almıştım AMA yarışı duruyo çöpe gidiyo.
Arko nem bronz güneş sütü fısfıslı Olması güzeldi But Koruması benim Click idealdir değildi.
Solaıt MATLAŞTIrICI yüz güneş harika bi krem ​​akışkan AMA Tekrar bulamadım göreniniz var mı? 


Clindoxyl jel benim Güneşe alerjim olduğundan Beri hep birlikteyim diyebilirim. Sırtımda Çıkan güneş kabartılarının A.Ş. sivilcelerimin kurtarıcısı kendileri.
Contractubex jel ben bu jeli spora Giderken kullanıyorum. Bir tanesi yarım Bir tanesi de TAMAMEN dolu TARİHLERİ geçti diye çöpe gidiyorlar. 


Ulaşabilirliği Kolay Bir aseton sadece sadece gülşah markası.


Rexona rulo-on'lar beyazı seksi olani korumasıyla kokunun benim tenimde kalışıyla Çok memnunum. Siyahıdır İMKB siyah T-shirtler, Başarılı Bir urun üretilmiş tıklayın ..
Dokunmatik Flormar Deo ettik ve roll-on itiraf ediyorum bunu ben bitirmedim annem bitirdi etkisi Konusunda Hicbir Fikrim yok ama annemden aldığım bilgilere GÖRE başarısız Bir Etkisiz elemanmış :) 


Nivea temiz derin Temizleme soyulması ettik Günlük jeli banyoda duşta kullandığım Bir Ürün, liseden Beri kullanıyorum A.Ş. cildimi matlaştırmasını seviyorum.
Elidor keratin loji guya elektiriklenmeye A.Ş. ısıya Karşı kooruyucu UV Filtreli spreymiş AMA ben pek bi etkini göremedim A.Ş. karede gördüğünüz Kapağı ona AIT degil. Kapağı CAMSİL fısfıslarındandı 2. Tabanca bozuldu. Yani Urune Karşı baya bi negatifim :) 
Baush & Lomb renu objektif solüsyonu, mercek kullananlarınız muhakkak Bir kezde Olsa met markayı kullanmıştır temizlemesi nemlendirmesini SEVİYORUM ettik.
Watsons Super Meyve söndürülmesi vücut losyonu, normal Bir Vucut losyonu AMA tek Bir koku olmasını isterdim. Ahududu nar A.Ş. kokusunun birleşimi bana Ağır Geldi. 


Nivea hindistan cevizi krem ​​Duş jeli kokusu Eklendi çok yapaydı AMA nemlendirmesini sevdim.
Palmolive termal kaplıca Duş jeli harikaydı Büyük boyunu KesinlikLe alıcam 
Aro erkek evet o bir erkek Duş jeli But kendimi kokusundan alıkoyamadım nemlendirmesini Çok Love kokusunun cildimde kalıcılığını beğendim AMA Tekrar alamıcam kokusu Ciddi anlamda cildimde kalıyodu :) 

Veet efendim Ağda bantları yanlışlıkla Normal Ciltler Click olanını almışım birdaha ki sefere Dikkat etmem lazım çünkü cildimi tahriş etti.
AGiSS Efendim Ağda bantları KOMPLE grubu. Bu markayı initial Defa migrosta gördüm ettik sanırım yoluma met arkadaşla devam edebilirim.
Benri kulak TEMİZLEME cubuklari Normal Bir mıyordu o Artı benim icin.
Beyaz ve kokuydu herkesden iltifat aldığım Bir kokuydu But wrong Bir zamanda kullandım diye Düşünüyorum (YAZIN şekerli kokuların gitmediğine met parfümde Karar verdim de ben :))
 Dove set güzellik kremi benim Click sabun demek Dalin demek oyüzden Büyük boyunu Asla almayacagım Bir Ürün. Şampuanı A.Ş. Duş jeli icinde SIM Express sey geçerli. 
Sağlık Güzellik Duş jeli ESKİ ambalajı yenisini A.Ş. görüştü Büyük alıncaklar arasinda dalga.
NG şampuanlar kaldığımız otelden alındılar, keşke otellerinde Kendi Satilan Ürünleri Olsa dediklerimizden :) 
 Benim Click DIŞ macunu denince Akla ferahlık etkisi nane Geliyor O yüzden Colgate üçlü etkili başarılıydı But mor ambalajlı şeker asidi dengeliyici Click SIM Express Seyi söyleyemicem.
 Rapsodi fransız p kat Hariç ve diğerleri bitti.
Essence stüdyo çivi 7/24 tırnak tabanı Standart harika bir Ürün yenisi KesinlikLe Alınacak.
Rimmel london 10 Gün Kalıcı kırmızı ojesi flormar jöle bakmak ettik beyaz oje KesinlikLe alınacaklar arasinda. Diğer ojeler tam Bir fiyasko.
Arko el kremi NEM 

 Bu karede sadece sadece sadece sadece watsons salatalık özlü soyulabilen maskesi alıncak diğerlerini Hiç sevmedim.
Cettua Yağ ile kontrolün mendilleri çantamın vazgeçilmezi.
Essence pudra bitibi Ürün sadece, Tekrar elime safra almam. 
Maybelline affınıtone fondoten harikaydı But Tekrar almıcam elimdeki fondotenleri bitirmek ıstıyorum.
Garnier BB krem ​​2. bitirişim kesinlkle alınası Bir bb krem, özellikle de takdirde Yağlı ciltliyseniz.
Eccotols kaş ettik kirpik fırçası Kırıldı çöpe Gidiyor.
NYC Likit eyeliner hem ince hem Kalın çekebiliyorsunuz oyüzden Tekrar alırım. 
Essence Büyük kirpikleri olsun 3 Trible siyah rimel fırçası Kalın Bir rimel oldugu Click Tekrar almam.
Esence bana bütün gözler multi-efekt maskara Günlük kullanılabilcek Bir rimel Tekrar almıcam, beni pek etkilemedi.


Rexona deodorantlar YAZIN benim kurtarıcım Büyük Oldu oyüzden Bu Kadar ÇOKLAR :) Cecile imkb aldığımda sadece sadece next to ki oje hediyesi Click kurban olmuş Bir deodaranttı.

Evet benim bitirdiklerim kadardı araya geldi. Sızın benim bitirdiklerim arasinda beğenerek kullandıklarınız VEYA önerileriniz var mı?

Yeni yazılarda buluşmak dileğiyle 

Sevgiler
E.
Yorum Gönder