İzleyicilerim

25.11.2014

DIRTY WORKS STOP PUFFY EYES GÖZ KREMİ



Merhabalar! 

Ben 22 yaşındayım ve ilk göz kremimle karşınızdayım. 
3 ay 1 hafta önce aldim ve o zamandan beri kullanıyorum. Benim göz çevre problemim yok. Gözaltı morlukları torbaları gibi savaşımda yok. Fakat yazın başından beri uykusuzluk nedeniyle oluşan şişkinliklerim vardı. Ve gözlerim çok küçük olduğundan açamadığım zamanlar oldu. Düşünsenize tek çizgi halinde bir yüz size doğru geliyor :)) 

Göz kremini kullananların çoğunluğu 20 'li yaşların başlarında kullandıklarını söylerler. Bende buna istifaden artık bir krem almalıyım diye düşünmüştüm, ne alacağımı bilmiyordum. Gratis'te bu markanın göz kremi de olduğunu öğrendim ve ambalajına kanıp sepete attım. 

  

Ambalaj tasarımı çok güzel, albeniliği yüksek. Ambalajında en güzel özelliği benim için tüpte bir formu olması. Daha pratik ve sağlıklı / hijyenik geliyor bana. 


Kullanım talimatının olduğu yerde "Koku içermez!" diyor. 
Fakat bence bariz bir şekilde kokusu / parfümü var. Krem değilde losyon yapılı. Hemen emiliyor. nemlendirmesini o yüzden daha hızlıya çeviriyor. 




Benim cildim yağlı olduğu için göz kapaklarımda doğal olarak yağlı. İlk kullanmaya başladığımda yağ bezesi yapmasından çekinmiştim. Kullandığım ilk günden bugüne hiçbir irite veya reaksiyona sebebiyet vermedi. 
Ürünün bana vaadettiği şey şişkinliklerle savaşması idi onuda yerine getirdi. 
Tabi  şuan yaz dönemi bitip uykumda düzene girdiği için şişkinlik problemim de  yok. Belki de bu kremin etkisi değildir de düzenimle alakalı bir durumdur. Ben şuan sadece ve sadece kremin nemlendirmesi için kullanıyorum. 


Yani kısacası göz çevremde pofidik şişkinliklerim yok, renk düzensizliklerim yok, losyon kıvamlı ve sadece nemlendirmek için uygun fiyatlı bir göz kremi arıyorum diyorsanız; 

O zaman  aradığınız üründür kendileri. 

Ürünü Gratis Mağazalarından bulabilirsiniz. 

15 ml / 6 AY 

Fiyat: 14.90 



Sevgiler
E.  

Hiç yorum yok: