İzleyicilerim

28.04.2015

İNSTAGRAM GÜNLÜKLERİ #2

İnstagram da daha aktif olduğumu daha öncesinde de bloğumda bahsetmiştim. İnstagram'aa dakika başı tıklama rekoru kıran biri haline geldim resmen :) Hadi birlikte bakalım  neler paylaşmışım. Bana instagramdan da ulaşabilirsiniz güzellikler (tıklayın
 
Bu ay içerisndeyeni ürünler ile tanıştım,
 

 
 
French'in alışılmışlık dışına çıkarmaya çalıştım yenilikler ile birlikte,



Watsons ödüllerinde hediye paketi kazandım :)) Hepsi teker teker blog da olucak,
 
 
Nisan ayı benim doğum günü ayım olduğu için ailemden çok büyük bir hediye paketi aldım, şımartıldım :))
 
Yeni bir kahve mekanı keşfettim alsancakta,

 
 
Ailemin diğer hediyelerinden biri,
 
 


Fikri Mühim tarafından bir paket aldım
 


Ara öğün olarak bazı smoothie tarifi paylaştım  Çok seviyorum ve her zamanfarklı tarifler veriyorum :)
 
Kendinize iyi bakalım güzellikler
 
Sevgiler
E.


Hiç yorum yok: