İzleyicilerim

19.04.2015

RİVAL DE LOOP MATTE LİPSTİCK | NO 18-107


Rİval De Loop markası Alman menşeeli olmakla birlikte Türkiye de sadece Rossmann mağazalarında satılıyor. Uygun fiyatlı, özellikle öğrenciler için cep dostu ve aynı zamanda fiyatına rağmen kaliteli güzel ürünleri var. Eğer Almanya ya gidenleriniz var ise orada daha komik fiyatlara satıldığının farkına varmışsınızdır. Berlin'e gittiğimde hep görüyorum fakat aynısı türkiye de var diye standın yüzüne bakmıyorum. Gelelim rujlarına;


18 numara tam anlamıyla mat bir koyu mürdüm rengi. Birazcık kahvelikte barındırmıyor değil. Hafif sürüldüğünde ise parmaklarınızla  dağıtıldığında ise muhteşem bir gül kurusu rengi oluyor. Ben normalde koyu renk insanı değilimdir fakat bu sene bana ne olduysa kendimi hep standın başında koyu renklerle buluyorum. Bu rujda tek korkacağınız yön mat olduğundan dolayı dudaklarda çizgilere dolması ve eğer peeling yapmadıysanızda kabuk kabuk görüntüye yol açması. Ben makyajımı yapmadan önce, dişlerimi fırçaladıktan sonra dudak peelingi yaparım size de yapmanızı öneririm. Koyu renk severlerin bu ruja bir bakmasını tavsiye ederim.


107 çok doğal koyu bir pembe. 18 numaraya göre 107'nin sürümü daha zor çünkü matlığı daha fazla gibi geldi bana. Ama dediğim gibi benim için sorun yok. Rengine vurulduğum için almıştım ve iyi ki de öyle yapmışım. Kalıcılığı ise gayet iyi 2-3 saate kadar dayanıyor. Ama tabi ki bu kişiye göre değişebilir.



Renleri ise bu şekilde. 

Ben Rival De Loop markasının  rujlarını sevdim zaten daha öncesinde Creamy Lipglosslarından da ve dudak kalemlerinden de edinmiştim.Kesinlikle en kısa zamanda onlarında yazısı gelicek.

Rujların fiyatları 6.90 gibi komik bir fiyattı. Bence bir bakılmalı. (Piyasada bu fiyata ruju ilk defa görüyorum.)

Rossmann mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Sevgiler.
E.

Hiç yorum yok: