İzleyicilerim

5.05.2015

İPELİNA | İPEK

 Herkese merhaba,
Geçtiğimiz haftalar da böyle şirin bir paket ile evde karşılandım. İpelina markasını duymayanınız, watsonslar da görmeyeneniz kalmamıştır diye düşünüyorum.
 
İpelina, ipek markasının yeni gözdesi. Neşeli ambalajları ve renkli sunumlarıyla watsons mağazalarında çoktan yerini aldı. Markanın bana gönderdiği pakette bakalım neler varmış, Artısıyla, eksisiyle, sevdiğim sevmediğim yönüyle inceleyelim hep birlikte.
 

Ambalajların tatlılığına kapılanlardanım bende ve ipelina da bunu başarmış. Renkleri tam biz gençlere yönelik [Yaş oldu23 de onun depresyonu bu :))] pembe ve mor.

 
İpek markasının hidrofil pamuklarını severek kullanıyorum ve bunu da çok sevdim. Alt tarafı bi pamuk diyebilirsiniz fakat sevdiğim yönü kolay koparılması. Üst üste pamukları katlayıp koymuşlar gibi o yüzden başarılı buldum.
 
Oval makyaj temizleme pedleri ise benim anlaşamadığım gruptan nedense başka markanın da aldığımda, alıp da kullanamadığım gruba giriyor. Üründe sorun yok ben sevmiyorum oval olmasını :)
  


Oje temizleme ped'i; Son zamanlarda bu kavanozlardaki şirinler çok kullanılmaya başlandı. Özellikle ben banyomda tutuyorum, duşa girmeden önce kesinlikle alışkanlık oldu ojelerimi çıkarırım. Bana bu şekilde pratik geliyor. Hemen pıt pıt pıt çıkartıp duşa giriyorum. Sadece üründe sevemediğim şey ise koyu renkli ojelerin kenarlarda birazcık kalması o kadar.
 

 
 
Oje temizleme ped'i; Kutunun içerisinden 5 tane paket çıkıyor. Hayat kurtarıcı, dışarı da ojenizin soyulduğunu farkettiğiniz de hemen çıkarmanız için ideal. Benim şuan makyaj çantamda 2 adet kaldı. Watsons'a gitmem için bir sebep daha oluştu desenize :)
 


Makyaj düzeltme pamuğu; Sabahları bazen makyaj yapmakta  zorladığımda, eyeliner'ımı istediğim eşitlikte yapamadığımda gerek duyuyorum makyaj düzeltme pamuklarına. Silip tekrar aynı şeyleri yapmaktansa kurtarıcı oluyorlar.
 
 
 
Peki İpelina'yı nerelerde bulurum derseniz, şuan için Watsons ve Carrefoursalar da satışta
 
 
Teşekkürler İpelina || İpek
 
 
NOT. Ürünleri, deneyimlemem ve yorumlamam için İpek markası göndermiştir.
 
 
Sevgiler
E.

Hiç yorum yok: