İzleyicilerim

22.05.2015

SEPHORA BASE LİSSANTE SMOTHİNG PRİMER | SEPHORA YÜZ BAZI



Herkese tekrardan merhaba :) 
Bundan bir ay öncesin de sephora da bir alışverişim sırasın da kendisini de almış bulunmuştum :) 

Sephoranın makyaj bazı konusunda bir çok çeşit'i var. Işıltı veren, renk katan vs. vs. Ama ben tabi ki risk alamadan şeffaf olanını aldım. 

Nemlendiricim iyice emildikten sonra kullanıyorum ve bazın tam cildime oturduğunu hissettiğimde fondötenime geçiyorum.
Silikon yapıya sahip, cildinizi pamuk gibi yapıyor bebek cildi gibi. O hissi herkes gibi bende seviyorum tabi ki :)) Ürün cildin parlamasını engelliyor, matlaştırıyor, en önemlisi de dediğim gibi yumuşacık yapıyor.

Yalnız sevmediğim bir yönünü keşfettim. 
Tamam şişe pompalı "Aaaa çok iyi fazla ürün gelmez" diye düşünüyorsunuz. İşte tam da orda durun.Bazen pompasından absürt bir şekilde ürünü dışarı püskürtüyor. Bir o yönünü sevmedim. Ürünü fazla kullandığınızda fondöteniniz çizgi çizgi duruyor.

Bu sıralar Makeup Forever'ın HD serisinde ki yüz bazını çok merak ediyorum. Yakın zaman da bir çılgınlık yapabilirim :) 


Ürünü Sephora mağazalarından 
29,50 TL ye sahip olabilirsiniz.

Bana  İNSTAGRAM dan da ulaşabilirsiniz, sanırım orada daha aktifim :) 

Sevgiler
E. 

Hiç yorum yok: