İzleyicilerim

24.04.2016

FLORMAR INVISIBLE PORE MINIMIZER || GÖZENEK KÜÇÜLTÜCÜ


 
 
Herkese merhaba :)
Uzun zamandan beri kullandığım bir üründen bahsedicem sizlere. Benim gibi gözenek problemi yaşıyorsanız geçici de olsa bir sonuç almak için yazı mı okumaya devam edin :)
 
Aslında bayadır çıkmış bir serinin ürünü kendisi fakat şuan da bile Flormar.com da çok komik bir fiyata satışta. Koleksiyon ürünü olmasına rağmen bugün satışta olması da çok enteresan hatta büyük şans.
 
Pore Mınımızer'ı neredeyse her gün kullanıyorum. Jel kıvamlı, kokusuz ve şeffaf bir ürün. Elinizde ürünü ısıttığınızda kadifemsi ve yumuşak bir hissiyat bırakıyor. Yüzünüze fondöteninizi nasıl pıt pıt dokunarak uyguluyorsanız bu ürünü de kesinlikle öyle uygulamanızı ve doğru ölçüde almanızı tavsiye ederim.
 
Pore Mınımızer'ı uyguladıktan sonra hiçbir etki görmüyor olabilirsiniz çünkü gerçekten o şekilde etki etmiyor. Sıra fondötene geldiğinde ise gözeneklerden eser yok.
 
Cildim karmadan yağlıya dönük bir cilt olduğu için ilk kullandığım zaman ağırlık yapabileceğini ve cildimi olduğundan daha erken yağlandıracağını düşünmüştüm. Fakat yağlanmasını az da olsa geciktirdi ve ağırlık yapmadığını gözlemledim. Tabi ki en başında da belirttiğim gibi bunlar anlık ve geçici çözümler fakat insan hayır diyemiyor.
 
Beni insatagramdan da  takip etmeyi unutmayın.
@ecegurbuzblog
 
Sevgiler
E.  


Hiç yorum yok: