İzleyicilerim

22.01.2015

L'OREAL TRUE MATCH FONDOTEN




Merhaba :) 
Herkese günaydınlar.
Uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım bir fondotenden bahsedicem sizlere; 
L'OREAL TRUE MATCH FONDOTEN... 

Renk yelpazesi çok geniş bir fondoten. Kesinlikle kendi cildinize en uygununu bulabilirsiniz. Ben esmer olduğum için bulmam o kadar kolay olmadı tabiki. ( Yüzüm vücuduma göre daha açık kalıyor)
Ürün SPF 17 içerdiği için yazın severek kullandım. Cilt tipim karma/ yağlı olduğundan pudralı bitişi tam bana göre. Ama normal ciltlilerin bu ürünü pek seveceğini sanmıyorum. Bu fondoteni kullandığımda pudra ile sabitlememe, destek vermeme gerek kalmıyor. Doğal bir bitişi var. Orta seviyede kapatıcılık ve ince bir yapısıyla gönlümü fethetti. Çünkü kalın yapılı, çok kapatıcı ve cildimde ağırlık yapan hiçbir fondoteni kullanamıyorum sevemiyorum. 

Şişenin pompalı olması size ayrı bir kolaylık sağlıyor. Ürün ne çok fazla ne çok az istediğiniz miktarı kendiniz ayarlayabiliyorsunuz. Likit / akıcı bir fondoten olmasına karşın cildinizde pudralı bir görünüme dönüyor. Zaten sırf bu yüzden kuru/normal ciltlerin sevmeyeceğini düşünüyorum. Eğer çok denemek isterseniz de çok iyi bir şekilde cildinizi nemlendirmelisiniz. 

Fiyatı 55-60 TL olması gerekiyor
Watsons ve Gratislerden Bulabilirsiniz. 
(Ürün Watsons'tan alınmıştır.) 

Sevgiler 
E.


Hiç yorum yok: