İzleyicilerim

7.04.2015

FİGS & ROUGE | PURE AND NATURAL EL KREMİ / CHERRY BLOSSOM


"Figs and Rouge % 100 doğal içerikler kullanarak, doğal ve hızlı nemlendirme özelliğine sahip ürünler üreten İngiliz bir kozmetik markasıdır. Doğal ve kaliteli cilt tamamlayıcı içerikler kullanmaktadırlar.

Petroleum içeriği paraben, mineral yağı, sentetik aroma veya renk katkısı bulunmamaktadır. İçeriğinde ki özel bitki yağı içerikleri sayesinde çatlamış ve kurumuş ciltleri anında nemlendirerek bakım yapar, gün boyunca cildi nemli tutmaya yardımcı olur.

Antioksidanlar ve kakao yağı ile zenginleştirilmiş çok amaçlı el kremi yağlandırmayan formülü ile yumuşak ve pürüzsüz ellere ve tırnak etlerine kavuşmanızı sağlar."  diyor. 

Benim kremlerde en çok yaşadığım sorun, elimde vıcık vıcık bi hissiyatı bırakmaları, fakat bu kremde benim anlamadığım bi şekilde "hüüüüüüp" diye anında emiyor. Bu iyi birşey mi? Evet benim için iyi bir şey. Ambalajını ve kokusunu çok sevdim. Normal de hemen hemen her kokuyu beğenmiyorum.Bende bir el kremi çılğınlığı olduğu için çok sevdim. Tek sevmediğim yönü fiyatı :( 

Markanın bir de lipbalm'ları var ama alamayı düşünmüyorum. 

Satış yerleri sadece Douglas diye biliyorum. Tabi internet sitelerinden de alabilirsiniz.

Douglaslar da 29 TL

fakat  
dermoeczanem.com da 14,50 TL ye sahip olabilirsiniz.


Sevgiler.

(Ürün kendi tarafımdan alınmıştır. Firma gönderimi değildir.)

Hiç yorum yok: